środa, 8 lipca 2015

trochę o mnie

hello!
Ostatnio tak sobie myślałam co bym mogła zrobić, aby miło i pożytecznie spędzić czas. Chciałam zrobić coś co by sprawiało mi przyjemność i dawało mi satysfakcję z poświęconego nad tym czasu i oto jestem tutaj. Długo zastanawiałam się czy moje blogowanie odniesie takie efekty jakie sobie wymarzyłam, ale cóż..czemu miałabym nie spróbować? Miałam pustkę w głowie, gdy zastanawiałam się nad pierwszym postem, ale pomyślałam że na sam początek powinnam wam powiedzieć trochę o sobie i tematyce bloga, co Wy na to? 

Mam na imię Ola i w grudniu tego roku skończę 17 lat, mieszkam w województwie lubelskim. We wrześniu zacznę 2 klasę licealną w szkole mundurowej. Gdy zapytacie się mnie czy wiążę swoją przyszłość w służbach mundurowych szczerze odpowiem wam, że nie wiem. Przychodząc do tej szkoły miałam plan aby ją skończyć, zdać maturę ze świetnym wynikiem i dostać się do Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie. Moje plany na dzień dzisiejszy jakoś się nie zmieniły, dalej o tym marzę i dążę do celu, ale także myślę nad innym kierunkiem. Oprócz tego, że chciałabym pracować w kryminalistyce myślałam także o architekturze. Wiem, wiem to całkiem inny profil, ale czy nie można powiązać tych dwóch kierunków razem? Byłoby to dość ciekawe.
Jeżeli chodzi o moje zainteresowania to lubię próbować wszystkiego po trochu, interesuję się wszystkim co jest warte uwagi. Lubię pisać, uwielbiam też robić zdjęcia, od zawsze kochałam gotować i rysować. Moim zdaniem każdy musi spróbować wszystkiego, aby zobaczyć w czym jest naprawdę dobry. Nie jestem wybitnie uzdolniona, ale chcę spróbować w życiu różnych rzeczy, nie chce się ograniczać do jednego zainteresowania. 
Jestem ogromną fanką Harrego Pottera, kocham go czytać jak i oglądać. Przeczyłam wszystkie części kilka razy i mogę wam powiedzieć, że ta seria nigdy mi się nie znudzi! 
Już dość paplania o mnie, czas na blog! Tak naprawdę moja przygoda z blogowaniem zaczęła się 3 lata temu. Własnie wtedy światło dzienne ujrzały moje słowa, zdjęcia i życiowe przemyślenia. Niestety, brak czasu jak i lenistwo spowodowały, że mój zapał do pisania spadł. Jednak przez ten calutki czas bardzo dorosłam i wiem, że tego bloga tak szybko nie opuszczę. A więc, w moich postach chciałabym Wam przekazać trochę mnie, cząstkę tego co robię, czym się interesuję, chciałabym Was czymś zainspirować. Mam w planach robienie notek o tym jak zdrowo się odżywiać, jakie ćwiczenia robić aby każdy z Was widział efekty. Chciałabym także pokazać mój styl ubierania, oraz rzeczy które możecie zrobić w domu, samodzielnie a nie wydawać na nie kupe pieniędzy, a efekt (zaręczam wam) będzie identyczny.
Jeżeli chcielibyście przeczytać o czym co Was interesuje, ale z mojej perspektywy, to śmiało piszcie, jestem otwarta na wasze propozycje! 

ps. Gdyby ktoś z Was chciał popisać ze mną tak prywatnie, trochę lepiej się poznać, lub po prostu popisać o brokacie i jednorożcach to piszcie śmiało, uwierzcie mi ja nie gryzę, a wręcz przeciwnie, jestem miła i sympatyczna (i do tego skromna jak widzicie)
ps2. Dziękuję wszystkim którzy dotrwali do końca, wiem że nie było łatwo. 
ps3. Na sam koniec i na dobry początek mojej przygody z blogiem chciłabym się z wami podzielić coverem który bardzo mi sie podoba, natknęłam się na niego wczoraj wieczorem, miłego słuchania!


xoxo, acia

2 komentarze:

  1. hej fajny blog może wspólna obserwacja? Jeśli tak to wpadnij do mnie i zaobserwuj a ja zrobie to samo obiecuje :) nowy posta na moim blogu już sie pojawił http://bestrunnerxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog :) będę wpadać

    OdpowiedzUsuń