poniedziałek, 13 lipca 2015

plany wakacyjne

cześć i czołem! 
Wybaczcie mi za to, że tak mało aktywna jestem na blogu, ale ten tydzień to był dosłownie koszmar. Miałam straszne urwanie głowy, a to tylko dlatego bo chcę wyjechać na kilka dni i oderwać się od codziennego życia w moim pięknym mieście. Pogawędki z rodzicami, sprawdzanie dostępnych terminów na wyjazd, miejsca które miałam odwiedzić, dojazd na miejsce, musiałam wszystko zaplanować i zorganizować.

Szwajcaria (to właśnie tam planuje spędzić pierwsze dni sierpnia) jest to piękny i górzysty kraj który tętni życiem. Architektura miast, ich klimat, zabytki oraz przemili ludzie sprawiają, że chce się tam przyjeżdżać w każdej wolnej chwili. Swoją podróż ze zwiedzaniem tego kraju rozpoczęłam 5 lat temu i od tego momentu wracam tam w każde wakacje jak i święta Bożego Narodzenia. Naprawdę zakochałam się w tym miejscu! 
Gdy pierwszy raz tam pojechałam wraz z rodzicami nie wierzyłam, że w miejscu gdzie są wszędzie góry, brak otwartych przestrzeni może być aż tak pięknie. Po przyjeździe do naszego domku ujrzałam przecudowny wschód słońca wyłaniający się zza Alp, coś niesamowitego! W tamtym momencie chciałam tam zostać na zawsze i nie żałowałabym tej decyzji. Przez kolejne dni zwiedzaliśmy każdy zakamarek Genewy i z każdą sekundą coraz bardziej zakochiwałam się w tym miejscu. Uwierzcie mi, że wszystko co tam widziałam kipiało doskonałością (nie przesadzam!) 
Chciałabym pokazać Wam każde miejsce które widziałam, ale to niestety niemożliwe więc musicie zadowolić się tym co dla Was przygotowałam. 




Jeżeli jeszcze nie byliście w Szwajcarii to koniecznie musicie się tam wybrać, zabierzcie rodziców, rodzeństwo, psa, kota czy jeża i ruszajcie ile sił w nogach lub samochodzie. 

A Wy gdzie wybieracie się na wakacje, może już gdzieś jesteście? Jestem tego bardzo ciekawa, więc w komentarza piszcie gdzie się właśnie znajdujecie i czy warto tam pojechać. 
A teraz czas na kącik muzyczny! 
Musicie wiedzieć, że od pewnego czasu bardzo często łapię wielkiego doła (tak wielkiego, że nie widać dna) i wtedy bardzo często słucham wolniejszych kawałków dzięki którym mogę się uspokoić. Muszę się z Wami podzielić pewną piękną piosenką, która za każdym razem sprawia że płacze. Nie wiem czy to ze względu na melodię czy tekst, po prostu dociera do mnie tak głęboko i doszczętnie niszczy. 

Dziękuję wszystkim którzy dotrwali do końca, widzimy się już w środę!
 Miłego wieczoru słoneczka.

xoxo, acia

33 komentarze:

  1. świetne zdjęcia *-*
    ja w te wakacje wybieram się do Niemczech :D
    cudowna piosenka ;o <3

    zaprasza do mnie
    http://normalpeoplesucks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Niemczech byłam tylko przelotnie, ale bardzo chciałabym wybrać się na dłużej :)
      życzę Ci miłego wyjazdu i reszty wakacji!

      na pewno do Ciebie zajrzę xoxo

      Usuń
    2. dziękuję :D
      ja Tobie też życzę miłego i pełnego wrażeń wyjazdu i ogólnie całych wakacji ^^

      Usuń
  2. Udanego wyjazdu, nie byłam nigdy w Szwajcarii ale z tego co opowiadasz to musi tam być pięknie :)

    http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! udanych wakacji :)
      na pewno do Ciebie zajrzę

      Usuń
  3. świetny post! obserwuje :) x

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanych wakacji ;*
    zapraszam do siebie, jeśli Ci się spodoba to zaobserwuj C:
    mary-and-mint.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i udanych wakacji! <3
      już obserwuję i liczę na to samo :)

      Usuń
  5. Niezapomnianych wakacji :)
    Sia to osoba, którą bardzo cenię, a ostatnio również uwielbiam FMG. <3

    Alicja
    alaa5c.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię tę piosenkę tak jak kobiete która ją wykonuje:)

    Mogłabyś poklikać w linki lub banery na moim blogu? Byłabym bardzo wdzięczna:) Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:)

    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam tą piosenkę :0
    pozdrawiam świetny blog będę zaglądać częściej

    Zaczynam współpracę z jedną firma i potrzebuje Twojej pomocy:) Czy mogłabyś poklikać w linki, bardzo mi zależy ! :)
    http://natalia004j.blogspot.com/2015/07/lucluc.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :)
      poklikałam i obserwuję

      Usuń
  8. Nigdy nie byłam w Szwajcarii, ale wiem, że to piekny kraj, gdyż moja koleżanka jeździ tam regularnie! :)

    Czy mogłabyś polikac w linki w tym poście?:) ----->KLIK!
    ZAPRASZAM NA WAKACYJNY KONKURS! :) ----->KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie tu ;) pozazdrościć bloga. Bardzo jest ładny. Masz ciekawe pomysły na posty i są one interesujące oraz przyciągające uwagę. Trzymam kciuki w dalszym blogowaniu i gorąca cie pozdrawiam ☆ ♡ Gdybyś chciała to zajrzyj na mojego nowego bloga ( jestem amatorka wiec..) vicia-viciaa.blogspot.com ale on jest niczym w porównaniu z twoim ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Ja jadę do Londynu ale wiesz jak tam z pogoda. A co do piosenki to fajny masz gust :*

      Usuń
    2. Bardzo się cieszę, że podoba Ci się blog, zaglądaj częściej bo na pewno znajdziesz tu coś dla siebie :)
      Jejku, zazdroszczę Ci wyjazdu *-*

      Usuń
  10. Zapowiada się super wyjazd :)
    Ja jeszcze nie byłam w Szwajcarii, ale moja kuzynka była i bardzo się jej podobało ;)
    Udanych wakacji ! ♥

    http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. hej fajny blog może wspólna obserwacja? Jeśli tak to wpadnij do mnie i zaobserwuj a ja zrobie to samo obiecuje :) nowy posta na moim blogu już sie pojawił http://bestrunnerxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja co prawda nie byłam ,ale zachęciłaś mnie do tego ;)
    Na razie planuje wakacje ;)
    http://definition-of-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej, nominowałam cię do Liebster Blog Award :)
    http://rassbery.blogspot.com/2015/07/liebster-blog-award-hej-moniaks-rules.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku, dopiero trafilam na twojego bloga, ale obserwuję i zostaję na dłuuzej, bo mnie urzekł, piszesz świetnie, wygląd jest uroczy, i zdjęcia są przepięknee <3
    Dużo nowych pomysłów na notki zycze!

    btw ja dopiero załozylam bloga, mogłabyś zerknąć, ew. zaobserwować? to dla mnie baaaardzo wazne ♥
    thousand-miles-to-heaven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję za to, ze tutaj zaglądasz :)
      obserwuję Cię :*

      Usuń
  15. hej ^^ nominowałam Cię do libster blog award
    więcej informacji u nie <3 ---> http://normalpeoplesucks.blogspot.com/2015/07/libster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  16. super post i naprawdę bardzo mi się podoba grafika ! oczywiście zaobserowałam :)

    zapraszam do mnie flawlessbananaa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń