czwartek, 16 lipca 2015

Liebster Blog Award

hejka wszystkim! 
Dzisiaj przychodzę do Was z nietypowym postem, a więc Rassbery oraz Natt nominowały mnie do Liebster Blog Award za co im ogromnie dziękuję! 

Celem akcji jest promowanie mniejszych blogów i danie im szansy na większe zainteresowanie innych blogerów oraz zdobycia większej ilości czytelników. Akcja polega na odpowiedzeniu na 11 pytań, które zadała osoba nominująca. Następnie trzeba wyzwać 11 osób i zadać nominowanym także 11 pytań. Oto cała zabawa, a więc do dzieła! 

Pytania od Rossbery:
 Masz zwierzaka? Jak tak to jakiego?
Jeszcze niedawno miałam słodkiego bojownika w kolorze błękitnym, ale pewnego dnia gdy wstałam i chciałam go nakarmić okazało się, że pływa do góry brzuszkiem. W głębi duszy wierzyłam, że on tylko się ze mną bawi, ale niestety było już po nim. Aktualnie nie mam zwierzątka, ale marzę o malusim piesku lub jeżu.
Skąd pomysł na nazwę bloga? 
Nazwa pojawiła się w mojej głowie od razu gdy tylko pomyślałam o założeniu bloga. Z racji tego, że mam na imię Ola pomyślałam, że nazwa powinna się wiązać z moim imieniem. Niektórzy mówią na mnie Acia to tak właśnie postanowiłam nazwać swój blog, oto cała historia. 
 Dlaczego zdecydowałaś się założyć bloga?
Tak jak napisałam na samym początku blogowania chciałam robić coś pożytecznego, co sprawiało by mi wiele satysfakcji i przyjemności, do tego miałam wielkie wsparcie wśród przyjaciół, więc pomyślałam czemu nie? Założyłam bloga, który stał się wielką częścią mojego życia.
Czego nie lubisz w ludziach?
Oh, na ten temat mogę mówić godzinami, lecz nie będę Was tym zanudzać. Powiem Wam co najbardziej denerwuje mnie w ludziach. 
Pod numerem pierwszym znajduje się dwulicowość, czyli fałszywość, mówienie czegoś innego niż myślimy tylko dlatego aby się podobać towarzystwu, a później gadanie za ich plecami. 
Pod numerem drugim znajduje się kłamstwo, dosłownie nienawidzę gdy ktoś kłamie, a szczególnie gdy kłamie nam w żywe oczy, a my znamy prawdę.
Pod numerem trzecim są zdrady, najgorsze co tylko może być! 
Co sprawia Ci przyjemność?
Najwięcej przyjemności sprawia mi pomaganie innym, wspieranie w trudnych chwilach, dawanie rad. Zaraz po tym przyjemność sprawia mi blogowanie, twittowanie, fotografia oraz spędzanie czasu ze znajomymi. 
Jakie masz marzenie?
Moim największym marzeniem jest zdanie matury z dobrym wynikiem, dostanie się na studia, znalezienie wymarzonej pracy, założenie rodziny i szczęśliwe życia. Chciałabym także spotkać moich idoli i podziękować im za wszystko co zrobili. 
Masz jakieś pasje?
Moją największą pasją jest fotografia, a teraz blogowanie. 
Na co największą uwagę zwracasz u płci przeciwnej?
Gdy pierwszy raz spotykam jakiegoś chłopaka najbardziej zwracam uwagę na jego oczy i uśmiech, później gdy bardziej go poznaje największą uwagę skupiam na jego zachowanie, to czy nie jest chamski i czy szanuje innych. 
Jakie miejsce pragniesz odwiedzić?
Nie mam takiego jednego miejsca, bardzo chciałabym zwiedzić cały świat. 
Co w sobie lubisz?
Najbardziej lubię swoje brązowe oczy.
Kto jest dla Ciebie najważniejszą osobą?
Rodzina jest dla mnie najważniejsza, kocham ją najbardziej na świecie. Przyjaciele także są dla mnie bardzo ważni. 

Pytania od Natt:
Co robisz w wakacje?
Wakacje spędzam w moim rodzinnym mieście wraz z przyjaciółmi i rodziną, na początku sierpnia mam plany wyjechać do Szwajcarii (mój drugi dom)
Ulubiony smak lodów?
Każdy kto mnie zna wie, że uwielbiam słodycze a tym bardziej lody i nie umiem wybrać jednego smaku, każdy ma coś dobrego w sobie. 
Morze czy góry?
Nigdy nie byłam w polskich górach lecz mam zamiar tam się wybrać. Byłam już w Alpach i są one przepiękne tak samo jak polskie morze, Trudny wybór, więc zostawię to pytanie bez odpowiedzi.
Czytasz jakieś fanfiction o swoim idolu?
Dokładnie rok temu po raz kolejny czytałam takie fanfiction jak Danger, B.R.O.N.X, Psychotic. W tym roku nie mam za wiele czasu na takie spędzanie czasu, ale chciałabym zacząć coś czytać. 
Ulubiony zapach?
Zapach skoszonej trawy, męskich perfum, ciasteczek i wanilii to zapach życia. 
Czego nie lubisz w ludziach?
Odpowiedziałam na to pytanie wyżej. 
W jakiej klasie będziesz po wakacjach?
We wrześniu będę już w 2 klasie licealnej o profilu policyjnym. 
Ulubiony sklep internetowy?
Na dzień dzisiejszy nie mam takiego, ale bardzo chętnie popatrzę jakieś stronki z ubraniami więc w komentarzach możecie podać mi jakieś fajne sklepy internetowe. 
Ulubiona piosenka?
Od kilku lat moją ulubioną piosenką jest utwór Justina Biebera- Never let you go
Żelki czy czekolada?
Kocham słodycze, więc nie umiem wybrać. 
Co lubisz najbardziej pić w lato?
Moim ulubionym letnim napojem jest woda z cytryną i miętą. 

Tak oto dobrnęliśmy do końca. W tym momencie chcę podziękować wszystkim, którzy przeczytali moje odpowiedzi. 

Nominuję: 
patts

Pytania do nominowanych:
Co Cię inspiruje?
Dlaczego piszesz tego bloga? Skąd pomysł i jak to się zaczęło?
Czy Twoi znajomi wiedzą o blogu? Jeśli tak to co o nim sądzą?
Ulubiona książka, autor?
Czy lubisz chodzić w szpilkach? Jeśli nie to w jakich butach czujesz się najlepiej?
Lubisz zakupy? Jeśli tak to co kupujesz najchętniej, a czego kupować nienawidzisz, dlaczego?
Jak motywujesz się do pracy/zadań za którymi nie przepadasz?
Czy chciałabyś zamieszkać w innym mieście/kraju? Jeśli tak to dlaczego? 
Co byś radziła komuś, kto myśli o założeniu bloga?
Masz kompleksy?
Masz jakieś dziwne przyzwyczajenia?

Nareszcie koniec! To mój pierwszy tak długi post ale poradziłam sobie z nim, kto jest dumny? 
Dzięki temu wyzwaniu poznaliście moje plany na życie, marzenia, po prostu cząstkę mnie.

Tak jak zwykle zapraszam Was do komentowania oraz sprawdzanie czy aby na pewno nic nowego się nie pojawiło. 
Czas na muzykę! 
Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić piosenką zespołu Blue Foundation w której zakochałam się od pierwszej sekundy. Tekst tego utworu jest dość hmm..ciekawy, a głos Kirstine delikatny (moim zdaniem mogłaby śpiewać kołysanki) Mi się bardzo podoba, a co Wy o niej sądzicie?

Bardzo dziękuję, że dotrwaliście do końca, pewnie nie było łatwo.
Miłego wieczoru misiaczki.
xoxo, acia




21 komentarzy:

  1. Wielkie dzieki na nominacje.. Nie spodziewalam sie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też uwielbiam zapach męskich perfum *-*
    psychotic to jedno z lepszych ff jakie czytałam❤❤
    www.normalpeoplesucks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam ten ff, ma w sobie coś takiego że chce się go ciągle czytać, aw

      Usuń
  3. Świetne odpowiedzi :)
    Bardzo dziękuję za nominację ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję nominacji ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super odpowiedzi, gratulację za nominację! :D
    http://rikaa-blog.blogspot.com/2015/07/wish-list-lucluc.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi świetne ;)
    Wspominałaś u mnie na blogu o obs za obs ! Ty zacznij i daj mi znać u mnie ;")

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję za nominacje <3 kochane z twojej strony <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje nominacji :))
    Świetny post i blog! Obserwuje!
    Klikniesz w linki SheIn w tym poście? KLIKKlik

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie było się dowiedzieć czegoś więcej o tobie ;))
    www.weronikawika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog i post! :D
    http://paatrycjuszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję nominacji i kolejnym nominowanym! Ciekawe pytania i odpowiedzi! "Danger" <3

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe pytania! :)
    Super blog
    zapraszam do mnie http://be-another-and-yourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo dziękuję za nominację :))

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń