środa, 22 lipca 2015

filmy na samotne wieczory!

Hello
Z góry uprzedzam, że możecie zabrać mi wszystkie słodycze za to, że tak dawno był tutaj post! Nie sadziłam, że lenistwo aż tak może przejąć nade mną władze, zawiodłam się na sobie. Przez kilka ostatnich dni nie robiłam nic oprócz spania (chociaż i tak kładłam się na zaledwie 2-3h), jedzenia (głównie słodyczy), spędzania czasu na świeżym powietrzu (głównie robiąc kilka kilometrów po moim mieście), czytania książek i oglądania filmów. Jak widzicie moje życie jest dość spokojne, brak ekstra oryginalnych opowieści jak to spędziłam ostatnie dni, brak imprez z przyjaciółmi, brak nowych znajomości, ratowania życia czy zabijania smoków. Dla jednych to kompletnie zmarnowane dni, a dla mnie to coś co jednak sprawia mi przyjemność. Nie jestem typem imprezowiczki, wolę spokojne wieczory z kocem, książką lub dobrym filmem niż oglądanie pijanych ludzi, którzy czepiają się każdej napotkanej osoby. Imprezy jednym słowem nie są dla mnie, wolę zacisze mojego domu niż głośną muzykę.

Zagadałam się troszkę, eh. 
Tak jak widzicie w tytule, dzisiaj chciałabym Wam przedstawić kilka filmów które oglądałam w ostatnich dniach. Zaczynajmy! 

Pamiętnik (The Notebook)
Zapewne każdemu bardzo dobrze znany film. Osobiście oglądałam go kilka razy i kilka dni temu postanowiłam do niego wrócić. Film jest idealny dla osób o romantycznej naturze, wyciskacz łez, powodujący że chce się go znów oglądać, opowiada on o prawdziwej miłość aż po grób.

Chłopczyca (Tomboy)
Jest to świetny francuski film, który pokazuje dramat dziecka jak i jej rodziców. Główna bohaterka chcąc przypodobać się nowym kolegom z nowego osiedla kłamie i mówi, że jest chłopcem. Film jest godny polecenia, a gra głównej bohaterki (jak na swój wiek) jest naprawdę świetna!

Stoker
Nie jest to film dla każdego. Osobiście gdy postanowiłam obejrzeć dzieło Parka Chan-Wooka kompletnie nie wiedziałam o czym jest, spodziewałam się wszystkiego. Jest to nietypowa produkcja o..dorastaniu, która naprawdę mnie wciągnęła. Występuje tam wątek zabójstw, który może niektórych zainteresować.

Stuck in Love
Film lekki, przyjemny, momentami dramatyczny, wszystko to czego trzeba w filmie. Film dający trochę do myślenia ukazuje trzy wymiary miłości, połączone ze sobą.
Bill Borgens robi wszystko aby utrzymać rodzinę razem, aby wszystko jakoś się ułożyło po tym jak jego żona odeszła dla młodszego partnera. Mężczyzna nie umie skupić się na pisaniu książki tylko obserwuje swoją żonę. W tym samym czasie jego syn Rusty, zakochuje się i wdaje w bójki, za to jego córka Sam wydaje książkę, lecz nie chce poinformować o tym matki. 

Bez mojej zgody (My Sister's Keeper)
Jestem bardzo wrażliwą osobą i szybko się wzruszam na tego typu filmach. Podczas oglądania "Bez mojej zgody" łzy leciały mi same praktycznie przez calutki czas..
Film opowiada o Sarze i Brianie, którzy wiodą szczęśliwe życia, lecz wszystko się zmienia gdy dowiadują się o chorobie córki. Aby ratować ukochane dziecko, para podejmuje decyzję która zmienia ich relacje.

Oprócz tych 5 filmów wczoraj skończyłam oglądać całą serię Harrego Pottera. Tak jak już wiecie jestem jego wielką fanką, a fabuła ciągle mnie interesuje i na nowo wciąga. Mam nadzieję, że nie tylko ja darzę wielkim uczuciem tę oto serię! 
Dzisiaj wyjątkowo chciałam się powstrzymać od dodawania piosenki, ale jednak podzielę się moim ulubieńcem! 
Nigdy nie przepadałam za Adamem, lecz jego płyta "The Original High" zawładnęła moim sercem. 
Moją ulubioną piosenką z tego albumu jest "Another Lonely Night"


Ile filmów oglądaliście z listy którą podałam? 

ps. Kolejna notka już za kilka dni, postaram się dotrzymać słowa!
ps2. Trzymajcie kciuki aby lenistwo po raz kolejny mnie nie dopadło
ps3. Jeżeli znacie jakieś ciekawe filmy, godne obejrzenia, które mogą czegoś nauczyć to śmiało mi piszcie o nich w komentarzach! 
ps.4 Przygotowałam dla Was zestawienie zdjęć z ostatnich dni (moje umiejętności w obsłudze stron internetowych jest co raz lepsze)

xoxo, acia





42 komentarze:

  1. Śliczny blog ^^ Fajnie się czyta ;3
    http://oliwia-estera-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny blog ^^ Fajnie się czyta ;3
    http://oliwia-estera-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam żadnego z tych filmów, ale chyba będę musiała to nadrobić xd

    Juliie-blog KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  5. No to mam co oglądać przez następne kilka dni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam "Pamiętnik" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejuś jaki super post ♥ piszesz mega dobrze, lekko, super sie czyta!
    Szczerze, nie oglądalam zadnego filmu stąd, ale to się zmieni :D
    Ja mogę ci polecic Prestiż, zdecydowanie najlepszy film jaki widzialam, i meeega daje do myslenia!
    pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę odgadnąć pamiętnik :)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. z tych filmów oglądałam tylko "Bez mojej zgody"...

    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Mój blog - byAjina
    KONKURS FOTO klik

    OdpowiedzUsuń
  10. oglądałam "Bez mojej zgody" rok temu, ale momentami mnie trochę przynudzał, momentami płakałam, więc tak pół na pół haha
    zaciekawiłaś mnie filmem "Chłopczyca" i "Stoker" obejrzę w wolnym czasie :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ajc, nie przejmuj sie, wakacje sa po to zeby troche poleniuchowac :D
    ja jeszcze nie ogladalam zadnego z tych filmow :O
    a moze obserwujemy? :)

    http://inspirationandvictoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja oglądałam "bez mojej zgody" i jeśli chodzi o filmy do polecenia to obejrzyj sobie "charlie" i "never let me go"
    Buziaki ;*
    crazyy-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Oglądałam 3 filmy-Bez mojej zgody mega wzruszający. Jestem ciekawa filmu "Chłopczyca" na pewno oglądnę. Pozdrawiam cieplutko i w wolej chwili zapraszam
    http://www.pomyslowa-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Z wymienionych filmów miałam okazję oglądać jedynie "Pamiętnik" :))
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Stuck in love i bez mojej zgody oglądałam i gorąco polecam !
    Bardzo zaciekawił mnie film stoker już idę oglądać ♥

    http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zdjęcia i ciekawy blog :)

    http://labei357.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zostałaś nominowana do LBA =)
    Więcej informacji tutaj: http://olciaklove13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. super filmy oglądałaś!!
    nie oglądam takich filmów, coś bardziej w stylu horrorów ;3 ale polecam 'Zostań jeśli kochasz'
    jest mega!!❤
    www.normalpeoplesucks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post, właśnie szukałam jakiegoś dobrego filmu na wieczór :D
    Nie znałam żadnego z wymienionych ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Każdy z tych filmów, oprócz Chłopczycy oglądałam. Były mega :)
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. oglądałam tylko 2 z tych i jeden mam w planach :)
    godne polecenia :)
    zapraszam do mnie na bloga w zakładce - kino, masz wszystkie, które mi się podobają i ciągle ich przybywa! :))
    zaobserwowałam.

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Super, blog ;) naprawę widać, że się starasz i masz inspirację ;) Ja ogl.: bez mojej zgody oraz Pamiętnik, resztę muszę obejrzeć, a także polecam "Wiek Adaline" :>
    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak to zacznij, na pewno oddam ;)
    zapraszam do mnie - Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Zostałaś nominowana do LBA. Więcej informacji u mnie http://imaginepenguin.blogspot.fi/ :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny poradnik co do wieczornych filmów! ;)
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak ja się cieszę, że trafiłam tutaj! Właśnie mam dzisiaj taki wieczór!
    klaaudia-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeju, czy tylko ja nie oglądałam Pamiętnika? Muszę to koniecznie nadrobić w te wakacje, bo każdy poleca :)

    Minimalistyczny- klik

    OdpowiedzUsuń
  27. poleciłabym ci jakieś filmy, ale gustuje raczej w serialach
    tez lubie siedziec w domu i gapic sie w ekran
    trzymam kciuki za napływ weny
    http://szarpana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Również nie oglądałam pamiętnika, musze nadrobić :)

    http://be-another-and-yourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie oglądałam żadnego filmu z Twojej listy! Może uda mi się to nadrobić po wakacjach:)

    Zapraszam do mnie, gdzie opisuje moją małą podróż po Chinach:)
    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. znam tylko bez mojej zgody uwielbiam ten film :3


    kadziaablog♥KLIK

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie oglądałam żadnego filmu z Twojej listy, ale mam zamiar obejrzeć "Bez mojej zgody":)
    http://x-the-second-half-of-life-x.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  32. Niezwykle inspirujący blog ! Warto tutaj zaglądać ! Pozdrawiam serdecznie, Oliwia Mrozowicz.
    http://oliwia-mrozowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. nie ogladalam zadnego z tych filmow, ale moze sie skusze na jakis

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/
    mój blog
    Klik

    OdpowiedzUsuń
  34. Nigdy nie oglądałam żadnego z tych filmów, to nie mój typ. Za to uwielbiam Adama Lamberta i słucham go do kilku dobrych lat. "The Original High" wypadła świetnie, ale myślę że poprzednie były lepsze i wyrazistsze.
    truthofthunder.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny blog, piszesz tak lekko, że aż miło się czyta! :3
    Jeśli mam się przyznać, to nie oglądałam ani jednego filmu z tych, które wymieniłaś, ale mam zamiar się za to zabrać, zrobiłam nawet listę filmów do obejrzenia i na pewno się na niej znajdą!
    Życzę duużo weny i czekam na kolejną notkę, oczywiście zaobserwowałam :")
    Miłego dnia!

    the-upcoming-storm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja oglądałam "Chłopczyce" i "Bez mojej zgody".
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie oglądałam żadnego z tych filmów, podałaś jakieś oryginalne nazwy. I dobrze się składa, bo mam zamiar nie długo urządzić sobie noc filmową :D
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ogladałam tylko bez mojej zgody ;)
    resztę zapisałam już sobie na mojej liscie do obejrzenia ;)
    www.weronikawika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. "Pamiętnik" ostatnio poleciła mi przyjaciółka, więc muszę wreszcie go obejrzeć. Reszty filmów nie kojarzę, ale w wolny wieczór chętnie zobaczę :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne filmy, jeszcze żadnego nie oglądałam, ale na pewno któryś zobaczę :)

    Zapraszam na bloga♥
    thisismydream-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny blog, a posty jeszcze lepsze ! elie-ell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń