czwartek, 10 września 2015

makijaż-mój sposób na piękny wygląd


cześć i czołem!
Czy Wy też czujecie ten jesienny klimat, odszukujecie z szafy grubych sweterków na zimne wieczory, siedzicie pod kocem, z herbatka i dobrą książką, a rano nie macie ochoty wstać z ciepłego łóżka, aby zbierać się do szkoły/na uczelnię/do pracy?
Nieubłaganie zbliża się jesień, a co za tym idzie zimny wiatr, deszcz, zimne poranki, dnie i wieczory.
Osobiście kocham jesień, jest w niej coś magicznego. Może to dzięki spadającym liściom, grubym sweterkom, ciepłej czekoladzie lub herbacie..po porostu kocham tę porę roku!

Od pary dni mam dużo czasu, aby spędzać czas w łóżko, z ciepłym napojem i książką, a to wszystko dlatego, ponieważ dobrała się do mnie choroba, codziennie jeżdżę na badania i opuszczam zajęcia w szkole, a co za tym idzie robię sobie ogromnie zaległości co naprawdę mnie nie cieszy, ponieważ rozpoczęłam 2 klasę liceum i zaczynamy rozszerzenia oraz przygotowanie do matury, ale dam sobie radę, trzymajcie za mnie kciuki!

Kończąc moje wywody na temat choroby, szkoły, chciałabym Wam powiedzieć o czym będzie post.
Czekając w szpitalnej poczekalni myślałam co by tu napisać, aby Was nie zanudzić i pokazać trochę tego co posiadam, podzielić się radami i wymyśliłam właśnie post o tematyce kosmetycznej. Pokaże Wam czego najczęściej używam, z czego jestem zadowolona i co polecam, a co z całego serca odradzam *chociaż tego odradzania będzie naprawdę mało, albo i wcale*
PIELĘGNACJA TWARZY I RZĘS
Moja cera nie jest idealna, mam młodzieńczy trądzik jak i czasem znajdzie się jakaś niedoskonałość jak u każdego. Z jednego faktu się cieszę, mój trądzik jest coraz mniejszy, a cera coraz ładniejsza! Powiem Wam, że stosowałam wiele maści, płynów, ale najlepiej sprawdzały mi się tabletki przepisane przez dermatologa.
Do pielęgnacji twarzy  moim najczęstszym wyborem jest najzwyklejszy krem nivea, który możecie kupić wszędzie za około 4zł. Dobrze nawilża twarz, następnego dnia widzę różnice w nawilżeniu skóry.
Co do rzęs i brwi zdecydowałam się na odżywkę Pierre Rene Medic Laboratium, którą kupiłam w naturze za około 12/13zł. Jestem z niej bardzo zadowolona bo na moje rzęsy jak i brwi działa wyśmienicie i po kilku dniach widzę różnicę w długości i szybkości rośnięcia.
KOREKTOR
Każdy z nas ma czasem niedoskonałości, które chciałby jak najszybciej i efektownie zakryć, moim wyborem był Camouflage z Catrice i to był strzał w 10! Najlepszy korektor jaki kiedykolwiek miałam. Przy małej ilości może zakryć wszystko co chcemy. Jestem z niego bardzo zadowolona, a cena moim zdaniem nie jest też taka duża jak na taki efekt końcowy. Kupiłam go w naturze za 12/13zł. 

PODKŁAD
Stosowałam naprawdę wiele podkładów, ale podkład z Maybelline SuperStay 24h  naprawdę mi się spodobał i regularnie go zamawiam. Konsystencja jest naprawdę świetna, cudownie się nakłada, nie zostaje na ubraniach,wytrzymuje długie godziny na twarzy i naprawdę nie ma różnicy miedzy kolorem podkładu, a skóry, jestem naprawdę zadowolona. Zamawiałam go na ezebra.pl i kosztował coś koło 21zł.

PUDER
Co do pudru, który ma utrzymać cały nasz makijaż mam dwóch ulubieńców. Jest to Golden Glow firmy Lovely, który kosztuje coś koło 10zł, jak i Puder z Jedwabiem od Ingrid, który także jest w cenie około 10zł. Oba pudry, są godne polecenia i świetnie utrzymują się na twarzy. Produkty były zamawiane na ezebra.pl

BRONZER
Osobiście lubię podkreślać kości policzkowe, które przez moja pulchną twarz, są naprawdę niewidoczne. Długo szukałam idealnego bronzera, który idealnie podkreśli to co podkreślić chce i znalazłam! Jest to produkt filmy Astor, Skin Match, 4ever Bronzer, sprawdza on się naprawdę dobrze i idealnie wygląda na skórze. Używam go zaledwie kilka dni, ale jestem nim zachwycona. Kupiłam go w Rossmannie za około 35zł.
CIENIE DO OCZU
Uwielbiam podkreślać oko cieniami do oczu i szukałam bardzo długo cieni, które nie będą się świecić na oku, które będą matowe, pozbawione brokatu i innych świecidełek i pewnego dnia wchodząc do natury natknęłam się na oto takie cienie. Są to cienie firmy My Secret- Natural Beauty. Kosztują one zaledwie 12zł, a efekt końcowy po ich nałożeniu jest naprawdę zaskakujący. Cudownie prezentują się na oku i zdecydowanie dałabym za nie większą ilość pieniędzy niż 12zł. Naprawdę jestem zadowolona.
EYELINER
Ostatnio ograniczyłam podkreślanie oczu za pomocą kresek, ponieważ zauważyłam, że bez nich moje oko wygląda ładniej, świeżej. Od czasu do czasu jednak użyje eyelinera i zazwyczaj, jest to Eyeliner Butterfly oraz W7 Liquid. Oba kosztują coś koło 10/15 zł i zamówiłam je na stronie ezebra.pl. Jestem z nich bardzo zadowolona, są one świetne w konsystencji i dzięki bardzo fajnych końcówek malowanie to sama przyjemność.
TUSZ DO RZĘS 
Od prawie roku moim jedynym i zaufanym tuszem był tusz z Astor Seduction Codes no 2. który można kupić za zaledwie 30zł w każdej drogerii i był naprawdę świetny, cudowna szczoteczka, która idealnie rozdzielała rzęsy i ich nie sklejała. Ostatnimi czasy chciałam przetestować coś innego i w naturze zakupiłam tusz także firmy Astor Big & Beautiful Boom za około 36zł, ale on niestety nie przypadł mi do gustu. Szczoteczka bardzo sklejała rzęsy,a co za tym idzie efekt końcowy był naprawdę tragiczny, nie polecam! 

BRWI
Od niedawna zaczęłam malować brwi i nie szukałam jakiejś wyszukanej kredki za nie wiadomo ile, chciałam po prostu spróbować to robić i kupiłam pierwszą lepszą kredkę, która pasowała mi kolorem do brwi i jestem z niej naprawdę zadowolona. Mowa o kredce z Carice, Eye Brow Stylist. Kredka dostępna jest z wbudowaną szczoteczką, oraz dostępne, są jej 3 kolory, każdy znajdzie coś dla siebie!
Osobiści wybrałam kolor 030 Brow-n-eyed Peas i sprawdza sie idealnie. Cena kredki to ok. 10zł
SZMINKA
Jeszcze jakiś czas temu nienawidziłam malować ust bo czułam się z tym źle i nigdy nie znalazłam dla siebie idealnej szminki, lecz pewnego pięknego dnia, gdy chciałam kupić nowy lakier do paznokci,
zajrzałam do sklepu golden rose i moją uwagę przykuło stoisko z matowymi szminkami w których zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Od razu kupiłam 5 najpiękniejszych kolorów i zaczęłam testować. Szminki, są naprawdę piękne, idealnie pasują do każdej karnacji i utrzymują się cały dzień. Jestem nimi zachwycona! Cena to 12zł

I to byłoby na tyle z moich kosmetyków, oczywiście nie używam ich cały czas, gdy tylko wracam, ze szkoły zmywam cały makijaż aby moja skóra mogła odpocząć.
Czy Wy także używacie niektórych produktów, jak się Wam spisują? 
Oczywiście nie mogło zabraknąć muzycznego kącika, oto moja propozycja na dziś!


do zobaczenia w następnej notce,
xoxo acia

39 komentarzy:

  1. Szukam jakiegoś żelu utrwalającego brwi i chętnie wypróbuje ten, który polecasz!
    Również słyszałam o tych szminkach z gr :)

    zapraszam, be-another-and-yourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Krem nivea chyba kazdy ma u siebie
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja robię sobie jedynie kreski i to od niedawna i używam eyeliner matte z firmy lovely. Na oku wyglada nawet nieźle, ale minusem jest to, że nie da sie go zbytnio postawiać na stole i ciagle sie wywraca.
    Ostatnio szukałam jakiegoś korektora, dlatego z chęcią wypróbuje ten który polecasz ;) Śliczna piosenka :)
    www.sophieasaqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Podkład najlepszy! Też go mam. :-)
    Zapraszam do mnie, jesli Ci sie spodobało proszę o suba. Z góry dziękuję i pozdrawiam. :-)
    Katjanakarolinaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Podkład najlepszy! Też go mam. :-)
    Zapraszam do mnie, jesli Ci sie spodobało proszę o suba. Z góry dziękuję i pozdrawiam. :-)
    Katjanakarolinaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. oo, życzymy powrotu do zdrowia!
    bardzo fajne kosmetyki, szminki super ;) ja zazwyczaj zmywam makijaż dopiero na noc, bo przeważnie gdzieś wychodzę po szkole, chociaż teraz nie mam na to zbytnio czasu... ;)

    http://pineyx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ubóstwiam takie posty! Naprawde świetnie piszesz! Szminki też kocham z Golden Rose. :)) http://princess-world-lifestyle.blogspot.com/
    Obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaintrygowała mnie ta odżywka, probowalam wieelu rzeczy na rzęsy, może czas na nia? :D
    Też lubię jesień, ale mogłoby nie być tak zimno :(
    Super post :3

    thousand-miles-to-heaven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Świetny post, zazwyczaj posty kosmetyczne omijam szerokim łukiem, a tym razem przeczytałam post od deski do deski :) Co do kosmetyków używamy tego samego pudru i fluidu ;3
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo przydatny post! Ogółem nie przepadam za postami o makijażu, outfitach i tak dalej, aczkolwiek ten jak najbardziej przypadł mi do gustu! Widać, że sztukę makijażu masz już opanowaną, aczkolwiek to, czego używasz, nie każdemu pasuje ;) Ale wzmianka o pielęgnacji przyda się każdej dziewczynie! Pozdrawiam

    http://you-always-be.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba zdecyduję się na tą odżywkę do rzęs, sporo osób mi ją polecało ale jakoś nie mogłam się zebrać do zakupu :D
    klikniesz?
    Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post !
    Śliczne kolory szminek.
    Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga !
    http://aleksandrasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo przydatny i ciekawy wpis! :*
    xshandy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny wpis, też używam Golden Glow firmy Lovely i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    Zapraszam do mnie: http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny wpis. Zainspirowałaś mnie podkładem i pudrami, bo szukam takich super, żeby całość się trzymała cały dzień. :)
    beautifulsees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. krem Nivea bez niego się nie ruszę ;) i używałam długi czas tej odzywki do rzęs kupiłam ją na promocji 40 %, też mi bardzo podchodzi.

    zapraszam

    izaporemba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post :) Szminki z GR są przesuper !! zapraszam do siebie i dodałam do obserwowanych :) pozdrawiam cieplutko ;*
    http://usmiechemzmieniajacswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne szminki ;) Obs za obs? ja już obs :)
    http://tulipan4212.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. słyszałam o tym korektorze z Catrice wiele dobrego :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne produkty (:
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Przydatny post. :) Dzięki Tobie wiem jaką odżywkę do rzęs opłaca mi się kupić. ;D
    Obserwuję i pozdrawiam. ♥

    ironimi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post :) Ja aktualnie używam jedynie maskary i pomadek/szminek.

    Zapraszam na konkurs!
    KONKURS - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post, kiedyś spróbuję tej odżywki do rzęs!
    Obserwuję i liczę na rewanż, Mój Blog - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  24. Daj znać, jaką kondycje mają twoje rzęsy po dłuzszym stosowaniu odzywki. Używalam już wielu i po skonczonej kuracji zaczęły mi wypadać :< także czekam na recenzje

    Mój blog - klik!❤

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawy post i świetny muzyczny kącik :))
    http://www.olkiks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Moja ulubiona pomadka!
    Mam prośbę mogłabyś kliknąć w jeden link w tym poście http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/09/wishlist-dresslink.html i jeden w tym http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/09/rabat-34.html ?

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne kosmetyki, większość z nich miałam okazję
    wypróbować ;) nie maluję się na co dzień, ale jak
    już to robię to podkreślam wszystko ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Też jestem już w drugiej liceum :) Och, niedoskonałości i przebarwienia po nich to moja mała zmora. Ale zauważyłam poprawę mojej cery, gdy wyeliminowałam z niej słodycze i inne świństwa :)

    INNA MYŚL [blog] | KANAŁ NA YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  29. Muszę w końcu zaopatrzyć się w szminki z Golden Rose! :)

    ○ • chanelier.blogspot.com <---- kliiik! (mój blog) • ○

    OdpowiedzUsuń
  30. Odżywki do rzęs są super ;)!
    Dzięki za komentarz u mnie.
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  31. Ani jeden z produktów, które zaprezentowałaś nie znajduje się w mojej kosmetyczce. ;p;p Zatem muszę coś z Twoich propozycji wyprobować. ;p Chociaż jestem mega wybredna.

    Ciekawy post, podobnie, jak te niżej. ;) Nadrabiam zaległości w czytaniu. ;) Masz naprawdę ciekawe pomysły na posty. Sobie samej tego życzę, a Tobie powodzenia w dalszym blogowaniu! Będę częściej z chęcią tutaj zaglądać!;) Zapraszam do mnie na nowy post!:) Bardzo ucieszy mnie, jeśli zostaniesz na dłużej! ;))

    ellipsisoflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Mega blog ;>
    Zapraszam flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. tylko te same szminki uzywam
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne kolory szminek! Uwielbiam takie posty :)

    Buziaki,
    OTIANNA.PL

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam ten puder :D
    Pozdrawiam!
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny post
    Buziaki ;*
    crazyy-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Podobają mi się kolory szminek. Chociaż ostatnio szukam koloru fioletowego takiego by wyglądał tajemniczo ,zapraszam http://madimartula.blogspot.com/2015/09/historia-kasi-sie-pomaga.html

    OdpowiedzUsuń